اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| تقاضای مردم از خودروساز برای تحویل پژو پارس با موعد تحویل تابستان

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کردند با وجود اینکه شرکت ایران خودرو موعد تحویل تعدادی از خودروهای پژو پارس را تابستان قرار داده اما هیچ خبری از فراخوان برای تکمیل وجه و تحویل این خودروها نیست.

فارس من| تقاضای مردم از خودروساز برای تحویل پژو پارس  با موعد تحویل تابستان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «گلایه مشتریان از تأخیر در تحویل خودروی پژو پارس» عنوان کردند که متقاضیان خرید خودرو پژو پارس که در مرحله اول عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند. 

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کردند  با وجود اینکه موعد تحویل خودروهای پژو پارس تابستان است اما خودروساز هنوز برای مشتریان دعوت نامه ای ارسال نکرده است  و هنوز هیچ خبری از واگذاری خودروهای پژو پارس موعد تابستان نیست. 

به گزارش فارس، با توجه به اینکه موعد تحویل این خودروها تابستان عنوان شده است و هنوز یک ماه از این فصل باقی مانده است بنظر می رسد تا پایان ماه جاری فراخوان تکمیل وجه از سوی خودروساز برای مشتریان ارسال شود. بعد از تکمیل وجه فرآیند تحویل خودرو به مشتری آغاز می شود، لذا با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان تابستان انتظار می رود خودروساز اقدامات لازم جهت تحویل خودرو به مشتریان تابستان را انجام دهد تا این دسته از مشتریان نیز بتوانند خودروهایشان را تحویل بگیرند. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول